BMW i1 Isetta: a kis buborék nagy visszatérése?
Az biztos, hogy egészen hamar nagy rajongótábort szerezne magának egy ilyen szerethető elektromos autó.
Az biztos, hogy egészen hamar nagy rajongótábort szerezne magának egy ilyen szerethető elektromos autó.
Itt a bizonyíték arra, hogy nemcsak a legújabb szupermodern autók bánhatnak kesztyűs kézzel a környezettel.
Mostantól 10 ezer fontot enged minden elektromos, e-Golfból a Volkswagen Angliában.
A Daimler ezzel az autóval vetíti előre, hogy milyen lesz a városi közlekedés néhány év múlva.
Az Audi e-tron Sportback először Sanghajban az autókiállításon volt látható, most pedig teljesen álca nélkül, ráadásul rendszámmal tűnt fel a német utcákon.
Az adományozó férfi egy szívsebész ismerőse facebookos bejegyzése után döntött úgy, ő is segíteni szeretne a gyerekeknek.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó kiemelt figyelmet szentel a villanyautózásnak.
Sokan nem gondolnák, hogy messze nem az USA és nem is Európa a villanyautók legnagyobb piaca.
A bajor gyártó hamarosan felfedi, hogy milyen lesz az i3-as villanyautó nagytestvére.
A tervek szerint leghamarabb 2018-ban mutathatják be Elon Muskék az elektromos pickupot, egy kis ízelítőt azonban már kaptunk belőle.
Szép lassan búcsút inthetünk a (csak) belső égésű motorral szerelt Jaguaroknak, a cég radikális változtatásra készül.
Elég néhány rossz mozdulat a kormány mögött, és gyorsan meg is van a baj, ahogy az a mellékelt fotókon is jól látható.
Megannyi kiszivárgást és kedvcsinálót követően most végre hivatalos formában is bemutatkozott a japán gyártó új elektromos autója.
Felpörgött a skót döntéshozás, nyolc évvel hamarabb állhatnak le a belső égésű motorral szerelt új autók árusításáról, mint amit korábban Nagy-Britannia tervezett.
Mutatjuk, hogy olvasóink szerint mennyit kell tudni elmennie egy elektromos autónak egy feltöltéssel.
A tisztán elektromos autók fenntartási költségei alacsonyak, azonban a villanyautózás még így is drága lehet.
Az amerikai vállalat szépen csendben mérsékelte nagyteljesítményű autói árát.
Az eddigi 170-ről 340 km-re növeli a hatótávolságot az új japán csodaakkumulátor. 2020-tól kezdhetik gyártani.
Nem feltétlenül kell egy több száz lóerős Tesla ahhoz, hogy elektromos autóval gyorsulásban megszégyenítsünk egy benzinpusztító nagyvasat.
A Fisker legújabb elektromos fejlesztésű autója, az EMotion a Las Vegas-i CES technológiai szakkiállításon mutatkozhat majd be.